zdrowe jedzenieBardzo wiele osób zapomina o jedzeniu witamin w trakcie odchudzania. Oprócz tego, że witaminy mają ogromny wpływ na odpowiednie funkcjonowanie naszego ciała, to dodatkowo spełniają bardzo wiele ważnych funkcji. Utrata wagi, to tylko jedna z nielicznych korzyści, jakie mogą Ci zapewnić witaminy. Jeśli chcesz się dowiedzieć w czym jeszcze mogą Ci pomóc witaminy to przeczytaj do końca ten artykuł

Tak naprawdę nie ma takich witamin, które najlepiej sprawdzałby się podczas odchudzania. Twoje ciało jest bardzo skomplikowanym mechanizmem. Każda część Twojego ciała potrzebuje innej witaminy, żeby prawidłowo funkcjonowała. Wszystkie witaminy są niezbędne, żeby Twoje ciało było zdrowe i nie miało żadnych kłopotów. Witaminy pomagają kontrolować apetyt, zwiększają przemianę materii i metabolizm oraz odpowiadają za prawidłowe ciśnienie i poziom cukru we krwi. .

Witamina B2, jest jedną z najważniejszych witamin jeśli chodzi o odchudzanie. Znajduje się ona w produktach mlecznych, np. w mleku i różnego rodzaju serach białych i żółtych.  Można ją też znaleźć w różnych warzywach i pszenicy. Ta witamina odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie tarczycy.  Ona odpowiada za metabolizm i kontroluje prawidłowy wzrost naszego ciała. Witamina B2 wspomaga metabolizm, czyli pomaga szybciej spalać pokarmy, które dostarczamy do naszego organizmu. Jeśli jesteś na diecie, np. dieta dukana to musisz doztarczyć organizmowi dużo witaminy B.  A tak przy okazji to chciałam Ci polecić fajną stronkę która nazywa się opciones binarias , jest to strona o opciach binarnych i znajdziesz tak fajne artykuły jak zarobić pieniądze poprzez handel z opcjami binarnymi.

Witamina B5, odpowiedzialna jest za odpowiednie spalanie tłuszczu. Organizm spala tłuszcz po to, żeby uzyskać z niego energię. To właśnie witamina B5 jest odpowiedzialna za prawidłowy przebieg tego procesu. Jeśli będziesz miała niedobory tej witaminy, to zacznie Ci się niepotrzebne odkładać tłuszcz! Witaminę b5 znajdziesz w drobiu, orzechach, produktach zbożowych, jajkach, fasoli chlebie i warzywach zielonych.

Następną witaminą, o której powinnaś pamiętać jest cholina, która również pochodzi z rodziny witamin B. Cholina jest odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie wątroby i wszystkich procesów w niej zachodzących. Bez odpowiedniego odżywania wątroba nie będzie wytwarzała Tej witaminy. Cholinę możesz znaleźć w wołowinie, żółtkach jaj i warzywach takich jak kalafior i ogórki.

Oczywiście nie można zapomnieć o witaminie C, która również odgrywa bardzo ważną rolę podczas odchudzania.  To właśnie ona jest odpowiedzialna, że przemianę glukozy w energię i spalanie nadmiary pustych i zbędnych kalorii. Witaminę C najszybciej znajdziesz w cytrusach, brokułach, kiwi, cytrynie, truskawkach, a także w brukselce i kapuście.

Witaminy są bardzo potrzebne naszemu organizmowi. Podczas odchudzania musisz pamiętać, żeby uzupełniać ich braki. One mogę Ci tylko pomóc, bo na pewno Ci nie zaszkodzą. Pamiętaj o tym.

Otagowane:  

Komentowanie zostało wyłączone.


  • RSS