Korzyści wynikające z ćwiczeń odchudzających

Dodano 11 lipca 2012, w Odchudzanie, przez darmelek

pozbądź sie nadwagiWiele osób ćwiczy ze względu na wagę. Ćwiczenia siłowe zazwyczaj nie służą do tego, żeby schudnąć, ale żeby wzmocnić nasze ciało i zadbać o kondycję.

Pewnie się zastanawiasz po co masz to robić, skoro i tak nie będzie widać żadnych efektów. Może lepiej w tym czasie zjeść coś dobrego, albo po prostu pooglądać telewizję ze znajomymi??

Ale tak naprawdę połączenie treningu siłowego z odpowiednią dietą bogatą w białka przyniesie widoczne efekty. Poniżej znajdziesz 18 korzyści, które udowodnią Ci, że trening siłowy jest naprawdę bardzo ważny dla zdrowia.

1. Powinniśmy dbać o swoje mięśnie, ponieważ pracując nad nimi zwiększa się nasza przemiana materii. Dzięki temu w ciągu dnia spalisz więcej kalorii i pójdziesz spać z mniejszym nadmiarem energetycznym.

2. U każdej osoby powyżej 30 roku życie szybkość przemiany materii zaczyna spadać. Dzięki ćwiczeniom siłowym możesz zapobiec temu problemowi, nawet jeśli nie wiesz jeszcze jak szybko schudnąć

3. Podczas ćwiczeń siłowych wydziela sie endorfina, która dodaje nam siły i energii.

4. Każdy człowiek ma około 650 mięśni. Podczas treningu wpływamy pozytywnie na każdy z nich, bez wyjątków.

5. Coraz więcej starszych osób cierpi na osteoporozę. Jest to choroba polegające na zbyt małej gęstości kości. Trening siłowy pomaga w walce z tą chorobą.

6. Podczas ćwiczeń siłowych wytrzymałość Twoich mięśni zaczyna się stopniowo zmieniać. Po jakimś czasie będziesz mogła podnieść więcej i przez dłuższy okres czasu to utrzymać.

7. Kobiety nie powinny się obawiać treningu siłowego. On nie sprawy, że będziesz miała duże widocznie mięśnie, tylko je po prostu ujędrni. Jeśli nie masz zamiaru być kulturystką, to wystarczy, że popracujesz tylko nad konkretnymi partiami mięśni, np. nad udami, czy pośladkami.

8. Trening siłowy sprawia, że masz więcej siły wobec czego zwiększa się twoje poczucie własnej wartości i pewność siebie.

9. Odpowiednie szkolenie waga pozwala być mniej podatne na dokuczliwy ból pleców niższe.

10. Obecnie wysokie ciśnienie krwi staje się coraz poważniejszym problemem. Trening siłowy pozwala obniżyć ciśnienie i zmniejszyć ten kłopot.

11. Trening siłowy pozwala zapobiegać chorobom, z którymi możesz mieć do czynienia w późniejszym życiu. Mam tu na myśli nowotwory i cukrzycę.

12. Rak jelita jest zagrożeniem dla wielu mężczyzn. Udowodniono naukowo, że trening siłowy zmniejsza prawdopodobieństwo zachorowania na ten nowotwór.

13. Pewnie nie raz słyszałeś już o dobrym cholesterolu. Ćwiczenia siłowe pomagają zwiększyć jego ilość i tym samym zwalczyć ten zły cholesterol, który zagraża naszemu zdrowiu.

14. Trening siły może poprawić postawę Twojego ciała. Jeśli wzmocnisz niektóre mięśnie, to Twoja sylwetka zmieni się i będzie dużo lepiej wyglądała.

15. Jeśli zaczniesz uprawiać trening siły, to zwiększy się twoja odporność. Twoje mięśnie będą bardziej dotlenione i w ten sposób usprawnisz działanie swojego układu odpornościowego.

16. Tętno, gdy jesteś reszta będzie mniej, jeśli już trening siłowy. Oznacza to, że twoje serce będzie zdrowsze.

17.Po regularnych treningach siłowych na pewno zauważysz, że poprawiła sie Twoja koordynacja ruchowa.

18. Po treningu siłowym na pewno będziesz w dobrym nastroju. To wszystko przez endorfiny, które sie wydzielają podczas dużego wysiłku fizycznego.

Trening siłowy jest skierowany głównie do takich osób, które szukają lepszego życia. Wyobraź sobie, że poświęcając tylko godzinę na ćwiczenia tak bardzo poprawiasz swoje zdrowie i zmieniasz tryb życia. Wystarczy, że trochę poćwiczysz i będziesz się zdrowo odżywiała a na pewno staniesz się dużo silniejsza i będziesz miała mniej kłopotów ze zdrowiem.

Otagowane:  

Komentowanie zostało wyłączone.


  • RSS