jak schudnąć za pomocą treninguPoniżej znajdziesz kilka porad, które podpowiedzą Ci jak schudnąć oraz jak się zmobilizować do codziennych regularnych treningów.

1. Najważniejsze żebyś wszystkie ćwiczenia wykonywała regularnie. Możesz dla uzyskania większej ilości czasu zrezygnować z czegoś, co robisz codziennie, np. z oglądania telewizji. To może poczekać, ty musisz zająć się czymś ważniejszym. Pamiętaj, że robisz to dla swojego zdrowia. Jak tylko przychodzisz z pracy do domu, to zakoduj sobie, że najpierw ćwiczenia, a dopiero później możesz zrobić cokolwiek innego. To sprawi, że przyzwyczaisz się do treningów i nigdy o nich nie zapomnisz.

2. Powtarzanie kilka razy jednego ćwiczenia jest kluczem do sukcesu, nawet jeśli jeszcze ni wiesz jak schudnąć

Nie ma znaczenia, czy robisz to z obowiązku, czy z przyjemności. Najważniejsze jest to, żeby ćwiczenia stały się Twoim nawykiem.  Najgorzej jest zrobić pierwszy krok. Od dzisiaj powinna to być dla Ciebie taka czynność, jak mycie zębów, czy włosów. Po prostu wstajesz i robisz to odruchowo.

3. Wstawaj godzinę wcześniej każdego ranka. To jest naprawdę łatwiejsze niż Ci się wydaje. Po prostu wieczorem o godzinę wcześniej zjedź kolację i idź wcześniej spać. Jeśli zazwyczaj pracujesz w godzinach porannych, to na pewno zaraz po przebudzeniu będzie Ci się najlepiej ćwiczyło. Twoje ciało wówczas będzie bardziej otwarte na pracę i wysiłek.

4. Od teraz pomyśl sobie, że telewizor jest dla Ciebie czymś złym. To prawdopodobnie bez niego stałaś sie osobą otyłą. Wynika to z tego, że ciągle przed nim przesiadujesz i przez to prowadzisz siedzący tryb życia. Jeśli mimo wszystko nie potrafisz się oderwać od oglądania swojego ulubionego serialu, to ćwicz i oglądaj. Dzięki temu połączysz przyjemne z pożytecznym.

5. Wstań godzinę wcześniej niż musisz. Przecież wiesz, ile rano zajmuje Ci przyszykowanie się do pracy. Nawet jeśli wstaniesz przed czasem to i tak wykorzystasz  go w całości. A jeśli rano dłużej będziesz funkcjonowała, to zdążysz się rozbudzić i będziesz miała więcej energii w ciągu całego dnia.

6. Wykorzystuj w pełni swoje przerwy obiadowe w pracy. Zamiast zamawiać w pierwszym lepszym barze Fast Fooda, to przygotuj sobie wcześniej jakiś zdrowy posiłek. Albo po prostu poszukaj, gdzie w pobliżu można kupić zdrowe jedzenie i tam zacznij chodzić na obiady.

7.Jeśli jesteś osobą, która bardzo lubi czytać, to połącz przyjemne z pożytecznym i czytaj w trakcie treningu. Możesz do swojej bieżni przykręcić uchwyt do książki i czytać w trakcie biegania. To naprawdę fajny pomysł.

8. Zamiast zapraszać swoich znajomych na wspólne oglądanie telewizji, umówcie się np. na wspólny spacer, albo wspólne bieganie po parku. Na pewno spędzicie mile dzień i będziecie mieli z tego jakieś korzyści zdrowotne.

9. Jeśli nie potrafisz dobrze zorganizować sobie dnia, to zacznij sobie pisać na co i ile czasu poświęcasz. Po tygodniu przeanalizuj, to co napisałaś. Dzięki takiej obserwacji na pewno lepiej zaplanujesz swój czas i zdążysz zrobić w ciągu dnia więcej niż dotychczas.

10. Jeśli nie możesz sie zmobilizować do ćwiczeń, to pomyśl o nich jak o zabawie. W naszej kulturze już tak jest, że chętniej robi coś co nas bawi niż coś z obowiązku. Jeśli trening stanie się dla Ciebie przyjemnością, to na pewno nie będziesz go pomijała.

Otagowane:  

Komentowanie zostało wyłączone.


  • RSS