zdrowe jedzenieBardzo wiele osób zapomina o jedzeniu witamin w trakcie odchudzania. Oprócz tego, że witaminy mają ogromny wpływ na odpowiednie funkcjonowanie naszego ciała, to dodatkowo spełniają bardzo wiele ważnych funkcji. Utrata wagi, to tylko jedna z nielicznych korzyści, jakie mogą Ci zapewnić witaminy. Jeśli chcesz się dowiedzieć w czym jeszcze mogą Ci pomóc witaminy to przeczytaj do końca ten artykuł

Tak naprawdę nie ma takich witamin, które najlepiej sprawdzałby się podczas odchudzania. Twoje ciało jest bardzo skomplikowanym mechanizmem. Każda część Twojego ciała potrzebuje innej witaminy, żeby prawidłowo funkcjonowała. Wszystkie witaminy są niezbędne, żeby Twoje ciało było zdrowe i nie miało żadnych kłopotów. Witaminy pomagają kontrolować apetyt, zwiększają przemianę materii i metabolizm oraz odpowiadają za prawidłowe ciśnienie i poziom cukru we krwi. .

Witamina B2, jest jedną z najważniejszych witamin jeśli chodzi o odchudzanie. Znajduje się ona w produktach mlecznych, np. w mleku i różnego rodzaju serach białych i żółtych.  Można ją też znaleźć w różnych warzywach i pszenicy. Ta witamina odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie tarczycy.  Ona odpowiada za metabolizm i kontroluje prawidłowy wzrost naszego ciała. Witamina B2 wspomaga metabolizm, czyli pomaga szybciej spalać pokarmy, które dostarczamy do naszego organizmu. Jeśli jesteś na diecie, np. dieta dukana to musisz doztarczyć organizmowi dużo witaminy B.  A tak przy okazji to chciałam Ci polecić fajną stronkę która nazywa się opciones binarias , jest to strona o opciach binarnych i znajdziesz tak fajne artykuły jak zarobić pieniądze poprzez handel z opcjami binarnymi.

Witamina B5, odpowiedzialna jest za odpowiednie spalanie tłuszczu. Organizm spala tłuszcz po to, żeby uzyskać z niego energię. To właśnie witamina B5 jest odpowiedzialna za prawidłowy przebieg tego procesu. Jeśli będziesz miała niedobory tej witaminy, to zacznie Ci się niepotrzebne odkładać tłuszcz! Witaminę b5 znajdziesz w drobiu, orzechach, produktach zbożowych, jajkach, fasoli chlebie i warzywach zielonych.

Następną witaminą, o której powinnaś pamiętać jest cholina, która również pochodzi z rodziny witamin B. Cholina jest odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie wątroby i wszystkich procesów w niej zachodzących. Bez odpowiedniego odżywania wątroba nie będzie wytwarzała Tej witaminy. Cholinę możesz znaleźć w wołowinie, żółtkach jaj i warzywach takich jak kalafior i ogórki.

Oczywiście nie można zapomnieć o witaminie C, która również odgrywa bardzo ważną rolę podczas odchudzania.  To właśnie ona jest odpowiedzialna, że przemianę glukozy w energię i spalanie nadmiary pustych i zbędnych kalorii. Witaminę C najszybciej znajdziesz w cytrusach, brokułach, kiwi, cytrynie, truskawkach, a także w brukselce i kapuście.

Witaminy są bardzo potrzebne naszemu organizmowi. Podczas odchudzania musisz pamiętać, żeby uzupełniać ich braki. One mogę Ci tylko pomóc, bo na pewno Ci nie zaszkodzą. Pamiętaj o tym.

Otagowane:  

Korzyści wynikające z ćwiczeń odchudzających

Dodano 11 lipca 2012, w Odchudzanie, przez darmelek

pozbądź sie nadwagiWiele osób ćwiczy ze względu na wagę. Ćwiczenia siłowe zazwyczaj nie służą do tego, żeby schudnąć, ale żeby wzmocnić nasze ciało i zadbać o kondycję.

Pewnie się zastanawiasz po co masz to robić, skoro i tak nie będzie widać żadnych efektów. Może lepiej w tym czasie zjeść coś dobrego, albo po prostu pooglądać telewizję ze znajomymi??

Ale tak naprawdę połączenie treningu siłowego z odpowiednią dietą bogatą w białka przyniesie widoczne efekty. Poniżej znajdziesz 18 korzyści, które udowodnią Ci, że trening siłowy jest naprawdę bardzo ważny dla zdrowia.

1. Powinniśmy dbać o swoje mięśnie, ponieważ pracując nad nimi zwiększa się nasza przemiana materii. Dzięki temu w ciągu dnia spalisz więcej kalorii i pójdziesz spać z mniejszym nadmiarem energetycznym.

2. U każdej osoby powyżej 30 roku życie szybkość przemiany materii zaczyna spadać. Dzięki ćwiczeniom siłowym możesz zapobiec temu problemowi, nawet jeśli nie wiesz jeszcze jak szybko schudnąć

3. Podczas ćwiczeń siłowych wydziela sie endorfina, która dodaje nam siły i energii.

4. Każdy człowiek ma około 650 mięśni. Podczas treningu wpływamy pozytywnie na każdy z nich, bez wyjątków.

5. Coraz więcej starszych osób cierpi na osteoporozę. Jest to choroba polegające na zbyt małej gęstości kości. Trening siłowy pomaga w walce z tą chorobą.

6. Podczas ćwiczeń siłowych wytrzymałość Twoich mięśni zaczyna się stopniowo zmieniać. Po jakimś czasie będziesz mogła podnieść więcej i przez dłuższy okres czasu to utrzymać.

7. Kobiety nie powinny się obawiać treningu siłowego. On nie sprawy, że będziesz miała duże widocznie mięśnie, tylko je po prostu ujędrni. Jeśli nie masz zamiaru być kulturystką, to wystarczy, że popracujesz tylko nad konkretnymi partiami mięśni, np. nad udami, czy pośladkami.

8. Trening siłowy sprawia, że masz więcej siły wobec czego zwiększa się twoje poczucie własnej wartości i pewność siebie.

9. Odpowiednie szkolenie waga pozwala być mniej podatne na dokuczliwy ból pleców niższe.

10. Obecnie wysokie ciśnienie krwi staje się coraz poważniejszym problemem. Trening siłowy pozwala obniżyć ciśnienie i zmniejszyć ten kłopot.

11. Trening siłowy pozwala zapobiegać chorobom, z którymi możesz mieć do czynienia w późniejszym życiu. Mam tu na myśli nowotwory i cukrzycę.

12. Rak jelita jest zagrożeniem dla wielu mężczyzn. Udowodniono naukowo, że trening siłowy zmniejsza prawdopodobieństwo zachorowania na ten nowotwór.

13. Pewnie nie raz słyszałeś już o dobrym cholesterolu. Ćwiczenia siłowe pomagają zwiększyć jego ilość i tym samym zwalczyć ten zły cholesterol, który zagraża naszemu zdrowiu.

14. Trening siły może poprawić postawę Twojego ciała. Jeśli wzmocnisz niektóre mięśnie, to Twoja sylwetka zmieni się i będzie dużo lepiej wyglądała.

15. Jeśli zaczniesz uprawiać trening siły, to zwiększy się twoja odporność. Twoje mięśnie będą bardziej dotlenione i w ten sposób usprawnisz działanie swojego układu odpornościowego.

16. Tętno, gdy jesteś reszta będzie mniej, jeśli już trening siłowy. Oznacza to, że twoje serce będzie zdrowsze.

17.Po regularnych treningach siłowych na pewno zauważysz, że poprawiła sie Twoja koordynacja ruchowa.

18. Po treningu siłowym na pewno będziesz w dobrym nastroju. To wszystko przez endorfiny, które sie wydzielają podczas dużego wysiłku fizycznego.

Trening siłowy jest skierowany głównie do takich osób, które szukają lepszego życia. Wyobraź sobie, że poświęcając tylko godzinę na ćwiczenia tak bardzo poprawiasz swoje zdrowie i zmieniasz tryb życia. Wystarczy, że trochę poćwiczysz i będziesz się zdrowo odżywiała a na pewno staniesz się dużo silniejsza i będziesz miała mniej kłopotów ze zdrowiem.

Otagowane:  

jak schudnąć za pomocą treninguPoniżej znajdziesz kilka porad, które podpowiedzą Ci jak schudnąć oraz jak się zmobilizować do codziennych regularnych treningów.

1. Najważniejsze żebyś wszystkie ćwiczenia wykonywała regularnie. Możesz dla uzyskania większej ilości czasu zrezygnować z czegoś, co robisz codziennie, np. z oglądania telewizji. To może poczekać, ty musisz zająć się czymś ważniejszym. Pamiętaj, że robisz to dla swojego zdrowia. Jak tylko przychodzisz z pracy do domu, to zakoduj sobie, że najpierw ćwiczenia, a dopiero później możesz zrobić cokolwiek innego. To sprawi, że przyzwyczaisz się do treningów i nigdy o nich nie zapomnisz.

2. Powtarzanie kilka razy jednego ćwiczenia jest kluczem do sukcesu, nawet jeśli jeszcze ni wiesz jak schudnąć

Nie ma znaczenia, czy robisz to z obowiązku, czy z przyjemności. Najważniejsze jest to, żeby ćwiczenia stały się Twoim nawykiem.  Najgorzej jest zrobić pierwszy krok. Od dzisiaj powinna to być dla Ciebie taka czynność, jak mycie zębów, czy włosów. Po prostu wstajesz i robisz to odruchowo.

3. Wstawaj godzinę wcześniej każdego ranka. To jest naprawdę łatwiejsze niż Ci się wydaje. Po prostu wieczorem o godzinę wcześniej zjedź kolację i idź wcześniej spać. Jeśli zazwyczaj pracujesz w godzinach porannych, to na pewno zaraz po przebudzeniu będzie Ci się najlepiej ćwiczyło. Twoje ciało wówczas będzie bardziej otwarte na pracę i wysiłek.

4. Od teraz pomyśl sobie, że telewizor jest dla Ciebie czymś złym. To prawdopodobnie bez niego stałaś sie osobą otyłą. Wynika to z tego, że ciągle przed nim przesiadujesz i przez to prowadzisz siedzący tryb życia. Jeśli mimo wszystko nie potrafisz się oderwać od oglądania swojego ulubionego serialu, to ćwicz i oglądaj. Dzięki temu połączysz przyjemne z pożytecznym.

5. Wstań godzinę wcześniej niż musisz. Przecież wiesz, ile rano zajmuje Ci przyszykowanie się do pracy. Nawet jeśli wstaniesz przed czasem to i tak wykorzystasz  go w całości. A jeśli rano dłużej będziesz funkcjonowała, to zdążysz się rozbudzić i będziesz miała więcej energii w ciągu całego dnia.

6. Wykorzystuj w pełni swoje przerwy obiadowe w pracy. Zamiast zamawiać w pierwszym lepszym barze Fast Fooda, to przygotuj sobie wcześniej jakiś zdrowy posiłek. Albo po prostu poszukaj, gdzie w pobliżu można kupić zdrowe jedzenie i tam zacznij chodzić na obiady.

7.Jeśli jesteś osobą, która bardzo lubi czytać, to połącz przyjemne z pożytecznym i czytaj w trakcie treningu. Możesz do swojej bieżni przykręcić uchwyt do książki i czytać w trakcie biegania. To naprawdę fajny pomysł.

8. Zamiast zapraszać swoich znajomych na wspólne oglądanie telewizji, umówcie się np. na wspólny spacer, albo wspólne bieganie po parku. Na pewno spędzicie mile dzień i będziecie mieli z tego jakieś korzyści zdrowotne.

9. Jeśli nie potrafisz dobrze zorganizować sobie dnia, to zacznij sobie pisać na co i ile czasu poświęcasz. Po tygodniu przeanalizuj, to co napisałaś. Dzięki takiej obserwacji na pewno lepiej zaplanujesz swój czas i zdążysz zrobić w ciągu dnia więcej niż dotychczas.

10. Jeśli nie możesz sie zmobilizować do ćwiczeń, to pomyśl o nich jak o zabawie. W naszej kulturze już tak jest, że chętniej robi coś co nas bawi niż coś z obowiązku. Jeśli trening stanie się dla Ciebie przyjemnością, to na pewno nie będziesz go pomijała.

Otagowane:  

  • RSS